İCRA Kurulu Başkanımız (CEO) Barış Orhunbilge, centilmenlik sponsorumuz KİP’in Gürmen Group Markalardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Doğan ile birlikte Bloomberg HT’de yayınlanan Reklamarkası programına konuk oldu. Ender Merter’in hazırlayıp sunduğu programda Altınordu’muz ile KİP markasının felsefe uyumu konu edildi.
CEO’muz Barış Orhunbilge, Altınordu ile ile KİP markalarının aynı yöne baktıklarına dikkat çekerek, “Petrol Ofisi bizim yol arkadaşımız, Axa Sigorta değerler ortağımız, Corendon Airlines ile gençlerimizi geleceğe uçuyoruz, KİP ise centilmenlik sponsorumuz. Aslında bu noktada sponsor kelimesini kullanmayı hiç istemiyoruz, çünkü bu markalar bizim birlikte yürüdüğümüz. KİP ile bir felsefe birlikteliğimiz var ve bu bize gerçekten büyük güç veriyor” dedi.
FUTBOL VE YAŞAM EĞİTİM KURUMU
Altınordu’muzun iyi birey, iyi vatandaş, çocuklarımız geleceğimiz ve Türkiye’nin Altınordu’su mottoları üzerinde yükseldiğini vurgulayan Orhunbilge, “Cumhuriyet’in ilk kulübü olarak bu topraklarda doğduk ve bu toprakların çocukları için var gücümüzle çalışıyoruz. Altınordu sıradan bir futbol kulübü değil, futbol ve yaşam eğitim kurumudur. Akademimizdeki çocuklarımıza yabancı dil, satranç, sosyal medya ve iletişim dersleri veriyoruz. KİP’in de bu noktada çocuklarımıza centilmenlik dersleri vermesi programlandı. Bundan daha güzel bir şey olur mu? “ yorumu yaptı.
HERKESİN İKİNCİ TAKIMI
Orhunbilge, Altınordu’muzun herkesin ikinci takımı olma yolunda güçlü bir şekilde ilerlediğini de ifade ederek, “KİP gibi markalarla yaptığımız stratejik iş birlikleri ile çok daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Sesimizi daha güçlü duyurabiliyoruz. Maçımıza 1.200 kişiye geliyor ama sosyal medyada bir milyona yakın kişiyle etkileşim içerisindeyiz. Altınordu, bana göre bir lovemarks (Aşk markası). Bizimle birlikte yürüyen KİP’e gerçekten çok teşekkür ediyor ve kulübümüze çok şey kattığına inanıyoruz” diye konuştu.
ÇOCUKLARA CENTİLMENLİK EĞİTİMİ
Gürmen Group Markalardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Doğan ise Altınordu ile kurulan centilmenlik sponsorluğu öyküsünü şu şekilde dile getirdi: “Altınordu’yu biliyor ancak derinlemesine hakim değildim. Bir gün bizi ziyaret ettiler ve sponsorluk değil, çocuklara centilmenlik eğitimi vermek istediklerini ilettiler. KİP olarak sürekli sponsorluk teklifleri alıyoruz, ancak ilk kez biri karşımıza çıkıp (Bize centilmenliği öğretin) yaklaşımında bulununca biz sponsorluk teklif ettik.”
ALTINORDU FELSEFE KULÜBÜ
Altınordu’nun iyi birey, iyi vatandaş, iyi futbolcu mottosunun çok etkileyeceği olduğunu da kaydeden Doğan, ”KİP olarak bir felsefemizin uyacağı marka arıyorduk. Altınordu’nun İzmir Torbalı’daki Metin Oktay Yerleşkesi’ni ziyaret edince bu arkadaşı bulduğumuz anladık. Çok güzel işler yaptık birlikte. Felsefe arkadaşlığımızı anlattığımız film, büyük beğeni aldı. Bakın, böyle filmlerde her zaman marka öne çıkıp bağırır. Bu kez felsefe ön plana çıktı ve bu değişim herkesin sempatisini kazandı. Hüseyin ve Deha gibi iki çocuk futbolcu ile tanıştık bu filmde. Sonra onları bir marka zirvesine çıkardık. Herhalde hiç kimse onlar kadar alkış almamıştır” dedi.
Programa katılan Alaaddin Ajans Kreatif Direktörü İsmail Bölükbaşı da Altınordu ile KİP birlikteliğinin herkes tarafından keyif ve heyecanla izlediğini belirtirken, çekilen filmin hikayesini paylaştı.